czwartek, 8 października 2015

Ohayo!

Na początek kilka słów wstępu. ;w;
15-letnia dziewczyna interesująca się popkulturą japońską od troszkę ponad roku, yaoistka, początkująca cosplayerka. To ja w wielkim skrócie, czyli Ritsu, bo taki właśnie wybrałam sobie pseudonim na wszelkie konwenty, festiwale, spotkania mangozjebów. Jakie gatunki preferuję? Staram się oglądać wszystkie możliwe, żeby mieć jakiekolwiek pojęcie o poszczególnej tematyce. Dobry romans, yaoi, wyciskające ostatnie łzy z moich oczu, ale też od czasu do czasu akcja, ecchi w połączeniu z komedią bądź shounen typu FMA:B. Oczywiście są lepsze i gorsze serie z tych gatunków, mam tego świadomość :). 
Co mi się marzy? Kurs języka japońskiego (katakana i parę znaków hiragany już opanowane ;-;), wycieczka do Kraju Kwitnącej Wiśni oraz... Dakimakura z Levim. Tak, tak- poduszka o wysokości 160 cm z najlepszym bishounenem, jakiego znam. Czego można chcieć więcej? Strojów! Marzę o szafie pełnej cosplayów, w których będę mogła popitalać na każdy konwent czy inne eventy.
Dlaczego każdy Otaku powinien czytać mojego bloga? 
Cóż, początki są zawsze trudne, ale już za niedługo pojawią się: pierwsze recenzje serii anime, zdjęcia moich strojów (cosplay), updates z mangowej półeczki i MAL'a (My Anime List) i rysunki (o tak, ja kocham rysować ;w;). Nie zabraknie również zakładki "Plany cosplayowe", gdzie będą kolejno pojawiać się zdjęcia postaci, w które chcę się wcielić. Co jeszcze mogę powiedzieć? Mam nadzieję, że polubicie moje wpisy i będziecie stałymi gościami tutaj. Za niedługo pierwsza recenzja wybranej przeze mnie serii.

MAL update: 
Czas (dni): 24.1 
Oglądane: 9 (Ame-iro Cocoa: Rainy Color e Youkoso! 1/- , Higurashi no Naku Koro ni Kai 9/24 , JK Meshi! 1/- , Kowabon 1/13 , Noragami Aragoto 1/- , Onsen Yousei Hakone-chan 1/13 , Shingeki! Kyojin Chuugakkou 1/12 , Sore ga Seiyuu! 5/13 , Yosuga no Sora: In Solitude, Where We Are Least Alone. 5/12
Zakończone: 143 
Wstrzymane: 3 
Porzucone: 1 
Planowane: 21 
Wszystkie pozycje: 177 

Co do MAL updates, to będą one wrzucane kolejno z każdym nowym postem. Umieszczać będę tylko tytuły, które w tej chwili oglądam, a ukończone serie, porzucone, planowane i wstrzymane można obserwować na moim profilu. 
Zapraszam!  



3 komentarze:

  1. Dasz może link do MAL'a ;w; ?
    Powodzenia w prowadzeniu bloga kochana 😘 będę czytać 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nad postem są zakładki takie jak: Strona główna, Fanpage, My Anime List, Plany Cosplayowe i Cosplay, właśnie w trzeciej z nich jest link do MAL'a, ale proszę-> http://myanimelist.net/animelist/cobrv
      Dziękuję za miłe słowa :)

      Usuń